دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
اخبار دانشگاه علم و فناوری مازندران/
نخستین مسابقات «استارت‌اپ تریپ» در توسط کانون اقتصاد مقاومتی دانشگاه علم و فناوری مازندران برگزار شد.
نخستین مسابقات «استارت‌اپ تریپ» در دانشگاه علم و فناوری مازندران برگزار شد

به گزارش آوای خزر از بهشهر، در راستای اهداف و چشم‌اندازهای تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین القای روحیه کارآفرینی و استقلال به نسل بعدی انقلاب، کانون اقتصاد مقاومتی دانشگاه علم و فناوری مازندران در روز چهارشنبه 8 دی 1395 برای نخستین‎بار مسابقات «استارت‌اپ تریپ» را در اردوگاه کشوری عباس‌آباد واقع در شهرستان بهشهر برگزار کرده است.
براین اساس، کانون اقتصاد مقاومتی با همکاری مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیش از این بنا به وصیت حضرت امام(ره) مبنی بر بهبود معیشت و رفاه اقشار جامعه و همچنین افزایش امید به بازار کار در نسل بعدی جامعه برنامه‌های آموزشی گسترده‌ای برای ورود به بازار کار دانشجویان برگزار کرده است که این برنامه‌ها با محوریت آموزش کسب و کار اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ، اصول کسب و کار انرژی خورشیدی، سرمایه‌گذاری در بورس و بازارهای مالی، فتوشاپ، انیمیشن‌سازی و ... بوده‌اند و این کارگاه‌های آموزشی با هدف انتقال دانش کارآفرینی به دانشجویان برگزار شده بود.
در این اردوی آموزشی یک‌روزه ابتدا به بررسی نمونه‌های موردی خلاقیت و نوآوری در کسب و کارها پرداخته شد و در ادامه بوم مدل کسب و کار به صورت کاربردی آموزش داده شد.
در تمام کارگاه‌های فوق، دانشجویان به تیم‌های 3 الی 6 نفری تقسیم می‌شوند و وظیفه راه‌اندازی یک کسب و کار با هدایت، حمایت و نظارت مربیان و مشاوران کسب و کار را بر عهده می‌گیرند. در انتهای اردوی آموزشی نیز مسابقه طراحی اینفوگرافیک برگزار شد که به سه نفر اول جوایزی اهدا شد.
با توجه به اهمیت این حادثه مهم در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» دکتر محمدزاده ریاست محترم دانشگاه علم و فناوری مازندران و حجت‌الاسلام حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، از این سفر یکروزه بازدید کردند.
خروجی این سلسله کلاس‌ها و کارگاه‌ها تربیت نسلی کارآفرین و متکی به‌خود است که علیرغم اینکه نگران بیکاری و ناامید از آینده نیستند، بلکه امید به ایجاد اشتغال پایدار برای دیگران را نیز دارند.
به گزارش آوای خزر، استارت اپ تریپ یک رویداد آموزشی است که در آن کارآفرینان و محققان و پژوهشگران جوان دور هم جمع می شوند تا تجربیات یکدیگر را روی هم بگذارند و ایده های خود را به واقعیت و مرحله اجرا برسانند.

نخستین مسابقات «استارت‌اپ تریپ» در دانشگاه علم و فناوری مازندران برگزار شد

نخستین مسابقات «استارت‌اپ تریپ» در دانشگاه علم و فناوری مازندران برگزار شد

انتهای پیام/
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها